LOCO CROCO
Актуелно

Едукативни игри за дете од 6 месеци до една година

Игрите не се само забавно поминување на времето за нашите најмали. Со нивна помош, децата го запознаваат светот и се здобиваат со ново знаење. Покрај тоа, не зборуваме за модерни играчки и гаџети со кои зафатените родители ги исполнуваат своите деца, туку за едукативни игри со тато и мама. Ваквите игри промовираат концентрација и го зголемуваат истражувачкиот интерес на детето.

1. Тунел

Ние создаваме тунел од кутии достапни во куќата или други импровизирани средства (се разбира, земајќи ја предвид безбедноста на бебето). Големината на тунелот претпоставува за бебето можност за слободно ползење од точката А до Б. На крајниот крај на тунелот, ја ставаме омилената мечка на детето (автомобил, кукла …) или сами седнуваме. За да може детето да разбере што се бара од него (и да не се плаши), прво сами лазиме низ тунелот. Потоа го лансираме бебето и го повикуваме кон нас од другата страна на тунелот.

Целта на играта – развој на перцепција, самодоверба и координација, зајакнување на мускулите, релаксација на напнатоста, борба со стравовите.

2. Зелка

Завиткаме мала играчка во неколку слоеви хартија. Ние му даваме на детето можност да најде играчка со проширување на секој слој. Целта на играта– развој на перцепција и фини моторни вештини, контрола на движењата на рацете, добивање идеја за постојаноста на нештата.

3. Надминување на пречките

Мама и тато учествуваат во играта. Мама седи на подот и ги растегнува нозете (може да ги свиткаш двете нозе, или едната да ја свиткаш, а другата да ја оставиш исправена, итн.), И го става бебето на подот. Тато седи наспроти со светла играчка. Задачата на детето е да ползи до играчката, индексирање низ или под нозете и независно размислување за начин да се надмине пречката. Можете да го направите потешко со фрлање неколку перници на подот помеѓу родителите или правење тунел од кутии.Целта на играта – развој на брзи памет, координација и моторни / моторни вештини, зајакнување на мускулите, развивање на чувство на рамнотежа и агилност.

4. Растерови

Ние им даваме на трошките лист хартија, ги учиме да се стуткаат. Ние ја користиме стутканата топка од хартија за играта – „кој ќе фрли следно“, како топка за „куглање“ (ставајќи лесни иглички на подот), ја фрламе во воздухот (кој е повисок) и го фрламе во ложата („кошарка“). На секој успешен хит, го фалиме бебето. Ние не го оставаме бебето со хартиени топчиња ниту за една секунда (искушението да се обиде хартија на заб е присутно кај скоро сите деца).

Целта на играта – запознавање со нови материјали (периодично можете да ја менувате хартијата во сјаен лист списание, салфетка, фолија, итн.), развој на моторни вештини на рацете и координација на движењата, подобрување на постојните вештини, учење за манипулирање со предмети, развој на истражувачки интерес и стимулирање на визуелната координација.

5. Кутии

Ние подготвуваме неколку кутии со различни големини, бои и, по можност, текстури (со капаци). Ние преклопуваме “едно во друго”, откако ја сокривме играчката во најмалата кутија. Ние го учиме детето да отвора кутии. Откако ќе стигне до играчката, учиме да ги свиткаме кутиите во спротивна насока и да ги затвориме со капаци.
Го пофалуваме детето за секое успешно движење. Играчката можете да ја ставите во една од кутиите (за да може детето да види) и, мешајќи ги сите кутии пред детето, да ги распоредите во една линија – оставете го бебето да ја одреди самата кутија со „наградата“.
Целта на играта – работа на нови движења, развој на моторни вештини и визуелна координација, проучување на класификацијата на предметите според бојата и големината, развој на органи за сетило и меморија, стимулирање на визуелната / тактилна перцепција.

КОШНИЧКА 0